Klinik UPSR.

Assalammualaikum,
seperti yg anda maklum peperiksaan dah habes , jadi sume pelaja sekolah melaungkan " merdeka " .
sy sorang jerk sebenarnye . =='

Tenang sket pekse kali nie kerane math terlampau senang , tapi Sirah .. tak tenteram hidupku. 
sume kate sirah susah , tpi bagi budak yg pandai dye akan berkate " sirah senang gile" .. kembang hidung 5inci dgr kate kate itu -,-

Yang korang maklum 10 march ade klinik UPSR yg sy kate tuh . 

Pakai Baju mcm nak pegie... -,- 



Dgn semangat nye nak belaja , tapi sejuk and ngatok yg datang .ni sume dewan punye pasal , dala tak bawak baju panas *mean baju sejuk .. 
mase rehatlaa mase yg dinanti nanti kan untuk keluar dari dewan yg.... sejuk tuh.
bile duduk dlm dewan tuh ... rase mcm .. " yeay , sy budak U " . ~ LOL 

and...
mase rehat laa mase untuk minah minah SRIH menjadi model dlm camere ita and fathin . 
*ayat mcm.... * and lepas tuh bla3 ..  
mase ni dah balek , hanye tinggal kami mina minah SRIH . dgn rase bowink nyee. 
ita pon keluarkan cemere.




K comelnye ita and elisyah , muke sy mcm ... tet .

Takde keje amek gambar dlm tingkap , dalam eh? -.- 
Gambar ni dah diedit bukan keluar dari camere sebeginie rupee. 
sy memang bawak cemere but.. malas nak keluarkan... look like lazy women . ==

Keesokkan harinye.
same jerk bande nyee... walaupon pakai baju sejuk *tetap sejuk .
bile nampak jerk sijil yg dipegang oley seorg lelaki .. " yey , dpt sijil " ..
and cikgu sain tuh kate .." sijil nie amat bergune untuk sekola menengah nanti " ..

5 A UPSR .... didik !! *lagu klinik upsr.


itulaahh kami and itu lah sijilnyee.
Jangan hiraukan budak berbaju putih , kelabu tuh .. -,-

jakun and bangge dpt sijil tuh walaupon takde name =.=
susun dalam bentuk zalim *maksud sy lazim ...... masih ingat ayat tuh .






 
All Editor Resrved to Hajar. Background credit to Encik Google :3