Cukuplaa.

Assalammualaikum.

Dah lime hari tak post , uhuk rindu tak? Haha XD . 
Ktajuk kali nie sedihlaa . so , saya takkan merepek *sumeorang melaungkan Yey * .
eceh , ape yang aku mengarut nie. 

Lepas korang dipermainkan , korang nak ke bende tuh terjadi lagie? 
bende yg sering buat korang menangis? susah untuk lupekan bende tuh , tapi kene usahala untuk melupe kan bende yang amat menyakitkan hati tuh. 

Saya just tanak bende tuh berlaku lagie , tapi awak datang dgn care memakse.
Awak , patut ke pakse saya selepas awak buat hati saya sakit? saya sukar untuk percaye awak , tapi... saya kesian kat awak.

Tapi saya masih tak boley melupekan orang yang dah permainkan saya , tak tau kenape.
saya cube , tapi... sukar sangat .. mungkin sebab die yang pertame. 

Awak , saya tau susah bile bende tuh bertepuk sebelah tangan.. right?
Tapi saya tau ramai lagie yang baik dari saya , awak boley carik teman lain.

Dalam hidup saya tak pernah berlaku bende yang sangat sedih mcm tuh , tuh yang sukar untuk saya. Saya sedih Bile tau saya dipermainkan .. just saya nak jaga hati kawan saya , saya happy tengok kawan saya hapie. 

Saya just nak jujur ngn awak , kalau awak nak marah .. marahlaa salah saya jugak.
Sekian terime kasih :'(


 
All Editor Resrved to Hajar. Background credit to Encik Google :3