Friend.

Assalammualaikum.:)
Tangan gatal untuk update blog lagie sekali. LOL

Kadang, tanpe kite sedari, kite ade terlepas ckp, sakitkan hati,bocorkan rahsie, buat kawan kite marah.. bile dye dah marah, barulah kite tanye. " awak kenape ni, kenape badmood tibe2 nie?". padahal dirie kite sendirie yang buat.. kan kan?. tapi disaat kite nak jage hati awak, kawan yang lain datang.. kite perlu jage hati sape buat mase nie? bile awak nak kawan ngn kite, and lagie sorang tanak kawan ngn kita tapi nak kawan ngn awak?

Time tuhlaaa, aku hanye berfikir untuk jage hati kawan yang tanak kawan ngn kite, walaupon dye best friend kite. agak sedih bile tau bende tuh. sedangkan aku best friend dgn awak dah lame dari pade dye dgn awak. tibe2 dye datang dgn jelingan maut. *ecey maut sangat*

Tapi, aku suke tengok kau tersenyum seperti dulu.. Tapi taon nie, kau berubah sangat sangat. Kenape? Please, aku nak kau yang dulu.. yang takde gedik gedik dpn aulad. 
Tukarlaa sikap kau kawanku, walaupon kau buat mcm tuh kat aku, aku tetap sayang kau, tetap anggap kau best friend aku. 

Saya sayang awak kawan , please jangan buat saya mcm nie. 
Sekian :)




 
All Editor Resrved to Hajar. Background credit to Encik Google :3