My Best Friend? I think i don't have best friend TT


Today, i don't know why.. I veri sad. It maybe because, i miss my Exx best friend. Sekarang ni, saya tak kisahlaa siape gantikan tempat saya dalam hidup awak. Just saya rasa terkilan bila awak tulis kat satu surat dgn fitnah saya, and yang paling sedih, awak tulis OLD BEST FRIEND, it maybe awak rasa bile awak buang saya tuh macam tak kisah. Tapi saya sangat kisah. Saya tak menyalahkan awak same sekali, iit maybe salah saya jugak.

Setiap tuduhan yang awak tuduh, saya rasa macam, tak terkata kan bila best friend kita fitnah kita? It maybe selama nie, saya tak selalu ade dgn awak. Mane taknye tak same kelas. tapi, awak faham tak erti sukar?! Sukar untuk saya selalu ade disambing awak bila awak susah and bila awak senang. Saya bukan nak salahkan awak, tapi selame nie, awak banyak kawan sampai tinggalkan saya. It oke, sesungguhnya awak tetap tegur saya right? Tapi sejak tuh awak macam.. tak tegur saya, saya cakap hye pon awak senyap. 

Saya tak pernah nak jadikan awak Exx best friend, tapi... itu yang awak nak. Saya buat, ape yang awak nak saya akan buat janji saya dapat tengok awak tersenyum. Maybe awak kate saya nak rampas awak punye tuh, tapi tak same sekali. It maybe mase awak ...... dier saya still ...... dier. Tapi bila saya tau, saya akan buat diri saya untuk lupekan dierr. Saya berjaye. Owhh yeahh Bebey, Ok saya tanak tukar mood sedih kepade gembire ok?

Saya tau bukan awak sorang jerk Best Friend saya, tapi saya rasa sekarang memang saya takde best friend bilee sume best friend mesti nak sakitkan hati saya, saya ade perasaan. Bukan itu ke yang saya selalu ckp? Kalau awak dah tau saya ada perasaan please, layan saya macaam manusia lain jugak. Saya manusia, jangan layan saya seperti haiwan yang takde perasaan. Awak, surat yang awak bagi tuh, awak rasa macam sakit hati awak kan? Tapi awak langsung tak fikir hati saya. Awak rasa dgn awak fitnah saya tuh legekan hati awak kan? Tapi kelegaan awak menyakitkan hati saya.

Saya luahkan just nak awak tau, berfikir sebelum bertindakk. Jangan buat macam nie kepada best friend awak yang lain tau? Jangan pernah buat hati kawan baik awak macam tuh. Ok? Saya bukan nak marah awak, tegur jerkk, jangan terasa sangat, saye tau awak akan bace bende nie. Saya tak marah awak ok? Sori for anything i do with you. Terima kasih sebab pernah jadi kawan yang terbaik dalam hidup saya. Thankss bebey ILY^^


 
All Editor Resrved to Hajar. Background credit to Encik Google :3