Entry pendek!

We Want 5A UPSR!
Assalamualaikum, hey guys :)

FYI, Hajar akan tak online or update entry buat bulan ni sehingga 13 Sep 2012. 

Ini kerana, Hajar akan menghadapi UJIAN PENILAAN SEKOLAH RENDAH peringkat SATU MALAYSIA . Walaupun hanya untuk sekolah rendah , Ianya amat PENTING ok.


Sehubungan dengan itu, saya memohon maaf kalau ada isi-isi blog ini yang mengguris hati korang ataupun tindakan saya okay.

Doakan saya juga tau agar berjaya memperoleh keputusan yang TERBAIK. !! Good Luck juga kepada yang lain :D

p/s 1 : Macam karangan BM pulak entry kali ini. Apa-apaa pun, Wish me Luck! :)
p/s 2 : 11 Sep 2012 dah start exam. Moga dapat straight A+
p/s 3 : Saya akan rindukan Twitter terutamanya trends tu.
p/s 4 : Saya tak tahu kenapa bila update je entry, mesti jadi double kat dashboard :'(
p/s 5 : Sebenarnya, tak penting pun ok..
p/s 6 : Ps tu apa? Play Station? Pendidikan Seni? PasSword? Lol Lol Lol
p/s 7 : Banyaknya ps kau ni hajaa..
p/s 8 :  ................................................

No comments:


 
All Editor Resrved to Hajar. Background credit to Encik Google :3