Ukhuwah Fillah


'' Tak Sempurnaa Iman Seseorang Jika Tidak Mengasihi Saudaranya Sendiri "
Right? 

Assalammualaikum, bismilahhirahmannirahim. Bukan orang yg bertemu dan berpisah keranaa allah dapat bantuan di akhirat? Kalau kita nak kataa kita nak masuk syurgaa... Banyak cara - cara... Tapi aku sukaa ukhuwahh, kenapee? Entahh, perasaan sayang pada kawan ada dalam diri.. Hurmm entahlaaa...

Kadang kita nangis kerana ukhuwah, kita gembira kerana ukhuwah, kita ketawa keranaa ukhuwahh. Dan gaduh kerana ukhuwah...

Riangnyaa sangat kitaa ketawa, 
Asyik senda dan bercerita..
Walau sesekali pandangan kita berbeza,
Andainya tetap serupaa. Ada kalahnyaa kita
Jugaa saling terlukaa namun di akhirnyaa kita tetap bersama. 
" Kau kawan, sahabat dan teman - UNIC "

Aku dapat rasakan yg dirie aku nie, hurmm.. Bukan seorang kawan yang baik kepada DIA... Diaaa Best Friend Till Jannah akuu. Tapi aku selalu abaikan diaa, entah kenapaa aku tahun niee. Tahun lepass rapat gilaa walaupun berjauhan dan susah nak berjumpaa. HAJAA, WHAT WRONG WITH YOU? APA AWAK DAHH BUATT?! SHE'S IS YOU BEST FRIEND!! Itu yang selalu terfikir dalam fikiran akuu. Ya Allah, kenape aku sanggup khianat kawan baik aku sendirie?!

Ya Allah, aku rasa sangat bersalahh. Key bukan sangat, tapi sangat sangatt. Diaa selalu cakap kat akuu diaa nak ukhuwah macam dulu. Aku pun inginkannyaa, aku selalu nampak diaa berseorangann. ALONELY, but mee? NOT ALONELY likee herr. Ahhh, what wrong with mee? Kesiann DIA, sangat kesiann. Aku harap ukhuwah aku dengan diaa kekall, Diaa pernah cakap kat aku *mean tulis.

Silatulrahim ini tak akan terpisah,
Kita jalinkan seperti rasullah 
dan sahabatt. " Seiring sehaluan - UNIC " 

Salah AKU! Salah AKU! Salah AKU! Salah AKU! Salah AKU! Salah AKU! Salah AKU! Salah AKU! Salah AKU! Salah AKU! Salah AKU! Salah AKU! Salah AKU! Salah AKU! Salah AKU! Salah AKU!
Deena Sorry for anythingg, ;(((((

Aku harap ukhuwah kitaa macam duluu, dann ukhuwah till jannahh... Kita taknak masuk syurgaa seorang diri, kita nak berpimpin tangan dengan awakkk. Apaa yg kita selalu cakap kat awakk, Ukhibukkifillah, Saya Sayang awak kerana Allah, I LOVE YOU FILLAH, Saranghae, Woaini, Aishiteru! *Ehh melebihh pulakk ;ppp

No comments:


 
All Editor Resrved to Hajar. Background credit to Encik Google :3