Soo Good -.-'

Onee Direction!! Ahh LWWY !!

Bismillahhirahmannirahim, rindu blog ni... Erk? Blog ni bukan rindu kita pun *sedih* Eaa? Sebagai orang yang berdidikasi mana boleh sedih pasal bende tuh.  Didikasi laa sngt? Perasan jee hang, key start yee. ;DDDD 

22 September 2012
Ada apa? Hari sabtu itu aku taulaa -.-' Tak ada apa apa pun, erkk ofcouse ada kalau tak takde maknaanyaa aku buat entry itu -.-' Korang ni TEROK! Eaa sedap hati kutuk orang, hati tak sedap nasi sedap ;pp And bukan hari sabtu adalah hari saya makan KFC yee harap maklum >.<

I have Amali Tkrsm, Tunas Kadet Remaja Sekolah Musleh. Why ada musleh? Manaa aku tau! Tau tpi tak tau macam manaa nak terang kan Sapa suro kau terang kan? Erkk, okay i look like a people yang ss - Bukan siti sarah key? Sarah jangan perasan tau ;pp SS ialah syok sendiri. Macam org yg like status diaa yg tak logik tuhlaa ;pp Cakap sorang sorang memang kerjaa saya...

Kayaa Kay, amali tkrsm apaa yg diuji? Jahitan, Ikatan, Kawad, Based, Pc.. Bunyi senang tapi Harapkan based saya dah lama tak buat latihan... Sedangkan sebelum upsr kalau tak ada kerjaa mesti berlatih based! Saya dahh jadi lazy sekarang ini, lazy++makan++tidur = Emy, erk? Obesiti.. But itu bukan sayaaa key? Bukan sayaa budak comel jee Errr

Mulaa dgn kawad, kawad banyak saya dapat 5 markah penuh Wah bangga ;ppp Based? Aku over je lebih macam ada pangkat tapi langsung tak tau nak buatt Ahhhhhhh! Benci part based lagi the moment bilaa kenaa sepak layang tuh... Selepas itu, We all batch 19 rehatt. WOHOOO! Tapi takleh pergi kantin beli makanan kat puan marinaa jee Hurmm, tapi sazah puan masak sedappp! Kalau hari usahawan mesti puan jual paling laku. ;DDD

Lepas rehatt, we start Pc dulu kelas lain start ikatan but puan siti noraida kataa is better kalau start pc dulu. Pc sumaa dapat 4 markah. Hurmm, apaa kejadah kau hajaa? -.-' Then habis tuh, ikatan! Paling senang, saya siap cepatt! Alhamdulillahhh! Then after that sayaa lepak ngn kawan kawan kelas kiteorg siap paling awak! Pukol 11.30 a.m dahhh siapp! Sedangkan habis rehat pukol 10.25 a.m and habis amali pukul 12 kalau ikutkan but kelas sayaa hebatt! That iss my class ;)))) Not your class please jangan perasan ;ppp 






2 comments:

Sara Stark said...

tak perasan pun kay pfft. :p

Hajaa^^ said...

Okayy, *bengang* >.<


 
All Editor Resrved to Hajar. Background credit to Encik Google :3