Aku sayang DIA Fillah,

Maryam Balqis TT

Assalammualaikum, saya nak cakap pasal sorang minah nie. Diaa baik sangat, sangat baik same je -.-' Tapi malangnya, harie nie hari terakhir untuk Diaa. Serious saya sedih sangattt, dia baik+comel+sporting+lawak.. Saya rapat dia dia start dari tahun nie, sejak same seksen. Tapi saya kenal diaa dah lama dah~ 

Seriously........
SAD
SAD
SAD
SAD
SAD
SAD
SAD

Tadi perempuan nie jadi imam solat zohor, seriously.... saya nangis sebelum solattt. Saya tak tau kenape.... mesti cam lain bila hari hari tak ada dia... Sebab kebanyakkan aktiviti tahun 6 mengikut seksyen, Ahhh kenape saya sedih sangatt?! Dia digelar MC .. Saya sokong dengan panggilan tuhh. MC - Maryam COMEL. 

Bak kata dialaa kann.. 
" Tak ada siapa siapa boleh amik tempat kita, kita lah paling comel kat dunia nie"

Tamak betul minah nie, tapi diaa memang comelll. Suara dia punn comel, Lovee sangat sangat dia punya suara tuhhh... Maybe hari nie hari terakhir untuk dia and tak ramai tauu.. Tapi kalau ramai tau mesti semua nangis, macam hari berpisah dengan ayuniii... Ramai nangis, termasuk dia punya TUT.. 

Tapi mayam tak pindah jauh pun, just belakang sekola. Tapi agak ahh ann? Bukan kiteorg hari hari boleh jumpa diaa macam duluu.. Diaa sangat happily, and susah nak badmood. Dia badmood kalau bende tuh memang menyakitkan hatii. Maklumlaa, dia seorang pengawas yang paling cute kat darjah 6. Eaaa lupaa, sara sekali.. Serious saya rasa sayaa akann..

Akann.. 
Rindu Diaa... 
.
.
Rindu Diaa... 
.
Rindu Diaa... 
.
.
.
Takpehlaa, insyaAllah kiteorang still boleh jumpaa diaa.. Ameenn.. 




No comments:


 
All Editor Resrved to Hajar. Background credit to Encik Google :3