Camera NIKON 1!


Assalammualaikum, selamat pagi! *ceh malam sebenarnya. Okay then we start..
Tajuk yang agak pelik, tapi still ade kaitan, tapi tak berkaitan sangatlaa. Okay hari nie Bape hari bulan?

2 November 2012
So, today kitaorang ada jamuan mentor mentee! Yeayy! Jadi, kita orang start dengan solat sunat, tapi bagi kitaorang wajib. So, mula dengan solat dhuha.. Sampai sekarang saya tak faham kenape and kenape imam baca sangat pelahan! Dia ada masalah apa?! *emo* 

So, saya rasa macam.. macam solat sendiri -.- Tapi takpehlaa, solat berjemaah itu syok! After kiteorang solat sunat yang macam wajib tuh, saya teros lari dengan tak pakai kasutnya amik kasut, ambil beg masuk dewan. Selepas itu duduk dekat sebelah farah, then angkat kaki pakai kasut. Maaflaa saya nie, perempuan yang ganas. Bukan macam perempuan lain.

Hajaa, nama dikenali sebagai orang paling gila dalam geng and budak kepoh dalam kelas.Takde kaitan pun -.- Apekah? ....... After that ain bagi saya surat, depan tuh tulis haja only.. Only kaulaa! Dia tanya nak buat ape tepung tuh?! So, haja yang sememangnya kurang haja nie jawab Baling kat orang yang tak tau apa apa bahaha, *kejam gila minah nie* So, selepas ceramah tentang adab pergaulan sesama rakan sebaya,

Jamuan bermula, tapikan .. kan kitaorang tak boley bawak camera *sedih* Jadi saya dengan banggenya tak bawak camera Hahahaha tak lawak pun -.- Jadi saya orang firts yang kepoh pergi jumpa sazah, last that kiteorang tolong sazah. Saya nak amik camera sazah sebenarnya sazah tak bagi hurm -.- And then kitaorang makan chiken chop, kebab, spegeti. Makanan yang akan menaikkan lemak saya, bahaha kejam >.< 

Masa jamuan baru nak mula, impian saya tercapai.. Sazah bagi sazah ambik gambar Yeay! Bila sazah keluarkan dari beg jee OMGEEE NIKON 1! Macam gila saya kat situh :D Bayangkan itu saya punya bhahaha.. Nikon 1 tuh, sape tak sukaa? Tanyalaa sazah, sazah mahal tuh macam mane boleh beli dengan selambenya sazah jawab cabutan bertuah. Perghh cabutan bertuah sampai bende yang harga 2 ribu macam takkk...... meletopkann? ..

Jadi saya di tugaskan jadi camera women, yeayyy! Lepas tuh sazah cakap bla bla bla, then kitaorang makan! Saya nak makan, tapi sazah suro amik gambar jadi cam err' Then pujuk pujuk sazah, sazah bagi makan. So saya makan, yeay saya habis?! Ramai tak habis *bangge* Jadi selepas makan, kitaorang kemas saya tak still snap gambar sendiri. HAHAHA, kejam >.<

Then lepas kemas, kami pergi padang.. Nampak nampak 6AAT kat situh, kisah apa? Teros amik tepong gambar kat orang. Yeay! Habis padang kena tepung siannnyee. Haha Then tepong habis TT Then kami rancang nak bawak lagi sengal, Jadi habislaa baju kotor dengan tepungg.. Bestt! 

Selepas tuh saya terus pergi depan 4UAK, then main uno! Menang beb! Haha, after that terus g musollah. Main uno lagi.. And menang lagi! Yeay! Haha, Lepastuh solat.. Lepak jap kat musollah, turun makan balik. Akhirnya habis bebel aku.. Yey! Assalammualaikum?

No comments:


 
All Editor Resrved to Hajar. Background credit to Encik Google :3