Bila saya jadi senior.

→ Credit to - sara

Assalammualaikum, hari nie hari yang sangat menyedihkan :( Aku tanak perpisah dengan mereka, walaupun kita still boleh chat, call tapi..... Saya nak tengok muka mereka senyum, ketawa.. itu sudah cukup bagi saya. Darjah 6 yang tak keluarkan air mata tuh nampak sangat tipo TT Saya tak boleh tipu diri saya yang saya rindu mereka selepas ihtifal. 

Tapi saya tak ada kekuatan nak call dieorang, nak type kat chat panjang panjang. Saya demam :( Demam++Sedih++Rindu++Nangis = ? Saya rasa saya perlu teruskan post ini.

Thanks Mairah,

Dulu kami selalu cakap " Takut nak jadi senior " Tapi senior itu satu bende yang sangat menyeronokkan. SAYA SANGAT SAYANGKAN MEREKAA. MEREKA BAIK! MEREKA COMEL! MEREKA SPORTING. Tapi apakan daya, bila perkataan senior akhirnya mesti perpisah. 

→  Nuha, khalisah, hafeeza, hana, aliya, nani :D Muka feeza takleh bla. XD

Nie semua minah minah yang sporting. Mula mula, rapat dengan Nani then terus rapat dengan feeza. Terus rembat raihana. Amik khalisah pulak.. Aliya menyampok, nuha pulak menyibuk XD. *kejam* 
Saya sayang mereka, tersangatlaa sayang. Saya nak minta' maaf kalau tak dapat jadi senior yang baik, tapi saya cuba lakukannya. :(

Istimewanya dieorang sebab... hafeeza dia faham perasaan saya, dia minat L! Nani... sporting and comel je bila cakap pasal capital N! Hana... Dia selalu kena menganjing sebab takk boleh cakap R dengan betul. Tapi dia saba jee, Aliya.. minah nie mulut kurang ajar sikit, tapi dia lawak :D Khalisah.. dia pendiam tapi dia jenis layan je walaupun dengan senior. Nuha... budak nie comel macam saya, dia sporting. Tapi kadang menyampah dengan kecomelan dia. 

→  Khairah  Mairah.

Walaupun saya kuatt perasaan, tapi mereka tetap melayan and tak pernah sesekali berkata Hakpuih atau berkataan yang seumpama dengannya :)) Saya pun tak tau macam mana boleh rapat dengan mairah dikenali sebagai budak baru masa darjah 4 tapi saya tak kenal dia time dia darjah 4 -.- Maybe sebab mereka juga rappat dengan nani, jadi saya terikut.. Thanks nani sebab awaklaa kita rapat dengan junior junior :D 

Tahun depan korang jadi senior, jangan buli budak taw! Terutama nani! Seniorlaa kita nak tunjuk diri kita yang sebenar.. Mana tau jadi senior baik boleh dapat anugerah pelajar mithali tahun depan :D Do your best key? Drama kelas tambahan korang bermula tahun depan. YEAY! Pandan muka! Buat yang terbaik taw! Naikkan nama sekola :)) Kalau upsr and sppim nak dekat jangan tinggal solat hajat. Good luck :D LOVE YOU JUNIOR.







No comments:


 
All Editor Resrved to Hajar. Background credit to Encik Google :3