Blue.. is the colour.

→ that is school, i think.

Assalammualaikum, hey you! *ceh* btw, dah lame saya tak post kan? banyak kali trying nak post, tapi semua tak kena. post yang panjang panjang tuh akhirnye jadi sampah. ape korang kisah kan? xP. 

"Hey biru, you're so fine. you're so fine... you blow my mind. HEY BIRU, HEY HEY BIRU?!" "Oh biru biru jangan mengalah, sebab kau hebat.. hebat! ku tahu kau terer, ku percaya kau juara.. ku yakin pasti ada, semangat yang membara." "Say biru.. B.I.R.U biru.. tak akan kalah biru, tak akan rebah biru. Go biru biru go biru. go biru go biru!"

Semangatt tak? xD jiwangnye. masalah betullah saya nie. xD so, btw saya rumah biru! Biru bestt! akak akak sporting, kak asma'! kak syaima'! sazah shamsidah guru rumah biru! Woho~~ berianye saye. semangatt sukann, kan kan?

Dulu, name saye terkenal dgn permainan bola jaring. tapi bosan ahh... asyik asyik bola jaring je. *ceh* saya nak single. taknak masuk ape ape acare, sengal tak? nampak kegedikkan di situh, kan kan? takpe, saya masuk sukan tara. *hek elley semua org masuk* xD 

btw, biru menang bola jaring under 15 pusingan pertame. doakan biru juare, ameen! :) hope sangatt! sukan tahun 16 feb 2013, nak datang? jomlah. bertempat di... entahlah xD *ade ea tempat name tuh, kalau ade baguslah.* Btw, doakan biru juare key? kalau biru takde rezeki nak juare tahun nie, it okay.. it alright.. come on biru fight fight fight! *bersorak pulak saye nie.* 






No comments:


 
All Editor Resrved to Hajar. Background credit to Encik Google :3