Sekola?

→ This is my school, smih tersayang. Srih sori curang, sayang awak jugak :*

Assalammualaikum, and hi! Bila dengar berkataan sekolah, itu perkataan yang biase sangat tersangatlah dengar right? and bila dengar form 1, it mean lepasan upsr and remaja and pindah sekolah menegah. So, selepas kawin dengan srih. saya cerai and kawin dengan Sekolah Menengah Islam Hidayah, wow bangge. XD Bila sekolah smih nie, kawan lame ade.. kawan baru ade. kawan baik takde T.T satu bende yang amat menyedihkan. okay topik bukan pasal tuh.

Jadi, name saya tertulis dalam satu ihsan! OH MY IHSAN! Ihsan kelas paling super duper awsome ahh! Guru kelas yang tekan kan perkataan " SAZAH SAYANG KORANG SEMUA " ahh, sweet! Sazah shamsidah yang baik, sporting, comel and tegas. Yeah, itu baru guru kelas

1 ihsan yang bestnye ann, banat dia sporting, comel and semua ah .. banin dia nakal and bajet alim *bila ustaz atau sazah lalu buat buat zikir* and yang bestnye lagi. bila banin masuk kawasan banat, sazah akan dende. wah sazah, sayang sazah :* ade 4 budak baru, wow 3 dari banat and 1 dari banin. 
. and takde seorang budak kelas 1 hikmah * semoge anda mendapat hikmah dari ALLAH SAW * XD ke and mane mane budak yang bukan kelas 1 ihsan tak di benarkan masuk! Itu tanah kami, XD istimewanye layan sazah kepada kelas 1 ihsan. sayangnye sazah. 

Bila form 1, ofcouse kami ade orientasi yang sangat mantappppppp ahhh! tapi.. malas nak cerita serious -..- yang istimewanye smih nie, laluan banat dengan banin lain! yeahh! banin? and kami dah tak guna aulad lagi dah :P mencarut tidak dibenarkan, yahooo! pergaulan lelaki perempuan harapan jerla! double yahooo! yang sayang sangat kat smih nie, ade takbir, ade tepuk semangat and bla bla yang istimewa lah. :) 

mula berlajar pelajaran baru seperti, geo, hadis, tafsir, kemahiran hidup, sejarah and what everlah kan........... and Assalammualaikum PBS, saya akan layan awak dengan layanan yang mantap InsyaALLAH :D 




No comments:


 
All Editor Resrved to Hajar. Background credit to Encik Google :3