Hati nie macam. * Allah sahaja yang tau.


Assalammualaikum,
Mintax Izin untuk mengeluarkan emo di entry nie.

Korang? korang? Sakit hatikan bile kawan kite sembunyikan rahsie dari pade kite?
Dye tak bagitau kite rahsie tuh, *sedangkan kite kawan baik dye. Tapi dye bagitau kawan kite yang lain rahsie tuh. *sedangkan tuh bukan kawan baik dye. Peace ~ Saya terasa yang awak ngumpat saya.

Sejak nie, awak mcm nak hindar dirie dari saya, segala bende awak tak beritau saya. *Ok, nampak sangat yang awak ngumpat saya. Kalau awak tak suke saya, please ckp jerlaa ann.Tak kisah pon.Depan awak memang saya senyum jerk. tapi, hati saya sangat sakit seperti.. Allah sahaje yang tau.

Cukuplaa awak dgn ape yang awak dah buat kat saya, Saya Sangat berasa ... Saya diabaikan. Mcm dah takde kawan baik untuk diluahkan perasaan. * Allah sahaje yang tau skitnye.
Saya bukan over Ok. but ... dah ustazah suro saya jage nasyid ann. Jage jelah ann.
yang nak kate saya over tuh pehal?!! benci bile kite nak jalankan tugas orang kate kite over. just nak jalankan tanggungjawabkan? Amanahlaa skit. Errr' 

Takpelah, Orang yang hebadd adelah orang yang menyembunyikan 1001 masalah dgn satu senyuman. 

Oke, tukar topic.. Esok ade pertandingan nasyid. *takotnyeee*. Tak sedia lagie, gaye pon mcm ==' . Disebabkan nasyidlah satu kelas bergaduh. Takdelah satu kelas, cume agaklah saya jugak yang jadi mangse. Buat kali kedue. Hati terlampau sakit. *hanye allah sahaje yang tau sakitnye hatie nie. 

Sabtu ade bengkel Sc and Bi. Oh yeah bebey ~ Lalalala. Malasnye nak pegie, Tapi ... pakaian bebas. Ok bestnyee. And harituhlah Besday sahabatku Masitah Amani Binti Ismail. Kesiannye, takpeh nanti kite bawak hadiah untuk awak. *Peace.

Okelah, Waa'laikummussalam. :)


 
All Editor Resrved to Hajar. Background credit to Encik Google :3