Bla bla bla bla.^^

Assalammualaikum.^^
Siapkah anda untuk mendengar bebelan budak paling comel nie? *Awat hang perasan sngt jaja ha? Ok, bacelah bebelanku inie.

Ok, bangun jerk dari tido. Dengar bunyi... air menitis. Air apakah itu? Air hujanlah semestinye. Dengan gembirenye terguling guling atas katil kerana hapi.Hapie takde perhimpunan.Kau ada?;p  Lepas macam biasa naik bas yang burok itu. *Eh, kejamnye pakcik bas baca baru tau. Eh, pakcik macam ada internet. *perli. XD 

Lepastuh, sampai jerk sekola. Dah start dahh belaja~ pakcik nie, takde keje lain. Lambad aje, then.. naiklah atas dgn sopannye. XD Masuk jerk kelas, tengok atas meja. *sakitnye hati saya. bende yang tuh berlaku lagie? macam nak lapor jerk kat ustazah. Ada orang tulis " syahid " kat meja saya. Dye salah meja kodd atau pon dye terlampau jeles. ;p Tapi tak kisah dgn banggenya padam tulisan tuh. Pakai maker pulak tuhh*nasib baik boley padam. err' 

Ok, belaja dgn fokusnya. Tiba tiba, jeng3 ustaz amran datang. ustaz ckp " ana nak jumpa dgn pengawas, ketua kelas, ketua mentor, ketua seksen, ketua kelas dan penolong ketua kelas" Ok, takyah baca surat tuh pon dah tau kenape dyeorang kena panggil. Tapi sayangnye, Penolong ketua pengawas kebersihan takde . TT sedihnyee, nak pegieee. Tapi dyeorang kata pegie, ok tak tau pegie ke takk.

Dan al-quran lepas itu, tilawah ~ ohyeah. Lepastuh, ustazah kate... minggu dpn ustazah nak buad bertandingan tilawah. Aulad Vs Banat. Harap banat menang^^. Lepas tuh, mathlah my cool subject. Tapi, buku tak bawak lol. Lepas math rehad. *ow yeah. Lepas jerk rehad,ada sorang nak cari psl dgn aku. Selongkar pencil box orang,then tulis kat pemadam aku "S <3 H". Perhh, memang jamin orang yang same. *tapi saya tak rase orang yang buad tuh aulad kelas saya*mean lelaki. 

Bencinyee, aulad suke jodohkan seseorang dgn seseorang. Padahal, kite tak suke orang tuh ponn. Errr' geramnyee. Dah lebih 10 kali kene. Saba' kan? Tahan jerk, itu tak campur dgn ejekkan dari emy lagi. lol *campur kat fb lagie. Errr' Ok jaja, wake up!! kisah ape orang ejek kita? Buad derk jerk, dkt akhiran. Dye yang kene ;p Saba jerk jaja. OKOKOKOKO. Then belaja jela sampai habis kelas tambahan.Ustaz Bad suro buad peta minda, Besttt. 2 orang satu tajuk, jadi skrg saya kene carix isi penting tentang solat tahajud. 

Ok, siap jugak aku bebel ;p 

 
All Editor Resrved to Hajar. Background credit to Encik Google :3