Tomoroww is WOW.

Assalammualaikum.^^
Hye and hye. Wow? mean? Baca dan lihat. Lihat? errr'

Tomoroww.____.

Rancang punya rancang akhirnye..... *mcm nak umumkan pemenang jerkk. XD
Semalam saya, fathin and ita. Pegie jusco tebrau. tebrau? Rau rau rau. *ktibe tibeeee. Saya takley g sana sebab mak saya takley hantar. So saya tompang fathin. tapi malangnye, saya sendirie tak tau dimane terdetaknye rumah fathin. XD so, pegielah rumah ita. and then ita hantar giee rumah cody. *ops, salah. Fathin. >,< lepastuh, kiteorang lepak luh umah fathin. fathin kate.. tengok wayang tau! k wayang oh wayang oh wayang.Then bertolaklaa. K sampai jerk, teros beli tiket wayang. Teke tengok cite ape? serious cite hantulaa. Takut! cite jangan pandang2 , pandang lagie, pandang. *pandang hantu bukan pakwe. " wey, pakwe kau lalu " *pandang ajee. XD Then dyeorang ajak gie... kedai ape ntah. Ade cermin mata comel. Dgn muka comelnye belilaa. XD comelnye aku. lol *perasan lebihh. Lepas tuh pegie jiran kedai tuh. then jiran lagie. lepastuh fathin ajak gie kedai 5 ringgit *kmalasnaktulisnamebetoldye. Then kiteorang pon belilah pencil box. Nak tengok? tak boley. ;p yang jage kaunter tuh, sporting gilakk. dgn tengok tengok kicen nampak name firdaus. ita ngn saya gelakk. and nampak name ishak. Firdaus + ishak = firdaus ishak yang pengawas tak macam pengawas tuh. *kejam >,< lepas jalan tuh, ajak fathin gie makan. then makanlaaa. Sedap!tibe tiba jumpe aisyah ngn hanis yang dah lame dinantikan. tapi sayangnye dye tak bawak duit.so dyeorang pon tak tengok wayang. kiteorang ajak gie funtime then dyeorang tanak,so pegielah. Masa untuk main, let's go bebey. XD then belilah token. fathin tak habis habis dgn dye punya alat tangkap bear tuh. XD bosan aku nengok. lepas main tuh, tengok jam . owhyeah ~ kol 2. teroslah gie tempat wayang. sebelah tempat kiteorang ada laki. owh realy? menakutkan. lagie takut dari aku tengok hantu ;p then kiteorang curix tempat orang. tibe2 adeorang duduk tempat kiteorang. *ingat kiteorang jerk yang curix. XD. then Bestlah cite tuh, membazir masa jerk aku tutup mate. hantu pon tak seram >,< fathin gelak sampai sumeorang tengok. *syok sendirie. lol then ita kate orang dpn kiteorang nie rakam. rakam ape? of courselah cerite nie. mean dye nak buad Cd... sambunglah sendirie. ;p then lepas habis cite tuh, kiteorang kene pegie candy world. carik aisyah and hanis. Tapi. kiteorang nak gie tandas lux. then fathin ajak gie beli rantai. fathin tulis LF *alkehem, kalau anda fahamlaa. tak faham sudeh. then barulah pegie candy world. Ktak nampak aisyah ngn hanis ponn. rupenye dyeorang dah jalan ke kedai jiran. K dah tanak berpecah, then gie fun time lagiee. WOho, then kiteorang pegie tempat amik gambar. 10 token. Best gileee, nanti gambar dye keluar. Best~ best~ then kiteorang baliklaaa. saya ngn ita balik lambad sebab fathin sorang kat umah, kesian ;p then lepas balik... main fb then slepp. Arinie ihtifal. And besok hari science dan math! yeah! 

Nota kaki; sakitkan hati bile orang tuduh kite? ow. sakitnyee. 


 
All Editor Resrved to Hajar. Background credit to Encik Google :3