Math and science is COOL!

Bismillahhirahmannirahim.

Harie science dan mathematic. Kkkkk, pada awalnya, semangat nak buad payung terjun. Disebabkan sekolah menengah tak sekolah, bas pon cepat. Then tak pasal pasal tertinggal payung terjun. XD klau masuk pon masih tak boley mengalahkan payung yang terjatuh. *mean payung yang jatuh dari atas ke darat, mesti cantik cara dye mendarat ;p 

Sampai jerk dlm bas, belagak dgn cermin mata, *just joke. then sebelah memang takde orang sebab.. sekolah menengah takde. *This is best day ever. BEST DAY EVER* ksaya salah satu peminat pemilik rumah nenas. lol Then sampai sampai.

Sekolah jerkk, lepak ah kat atas, Ksumeorang. Sume tak hiraukan saya. *mean geng saya. Keluar macam aku nie hantu korang tak nampak. Ke korang yang bute? Just joke. Then tibe2 ustazah asyiqin bawak satu pek belon, woh belon. AAAAA, lupa saya takot belon bile meletop, maybe saya akan nangis kalau belon tuh saya pengang dye menetop. Ustazah suro kita orang tiup, dgn muka tak malunya tiup sambil berjalan. Lepas tiup, penganglaa belon tuh. 

Then Kat 6aat takde orang, saya ngn nazzirah pon gie sane. *kate diabaikan oley geng. Knazzirah tuh memang kawan rapat saya. geng tak sangatlaa, then kiteorang pon pengang 6 belon k, belon asyik terjatuh jerk. Sabo gile aku. Then tunggu guru besar ckp. Penat dey, then saya ckp kat nazzirah, nazzirah best gakk ponteng perhimpunan ;p

Tak ponteng pon tolong ustazah, lepas jerk ustaz habis ckp. Then ustaz rasmikan, teros baling belon dari tingkat 4 hingga mendarat lol, then kiteorang tak dapat belon pon. Huaaa! Hua! Then ustazah kate.. eh, kat tingkat 3 ada belonlaa, K amiklaa, then takde keje lain conteng jerk belon tuh, *ada orang puji tulisan saya cantik lol. 

Dah dah~ malas nak cite. ;p hri nie, saya tak datang sekolah, tak poteng KK.^^
Bosan gilee, Tak bosan pon ;p

Takde bende sebenarnye nak tunjuk, just nak tunjuk baiknye dyeorang pada junior.
K baik? Errr'


 
All Editor Resrved to Hajar. Background credit to Encik Google :3