Berpisah Erm.. maybe.

Ada sape sape nak belanjee? Haha..

Assalammualaikum, jam telah menunjukkan pujuk 12. And hajaa still tak boleh tidur. Lupa pulak, selamat petangg! -.- Okay haja bosan tersangat sangatla bosan. Twitter takde orang online! Ahhh! Memandangkan trends dunia sekarang #7FactsAboutMyBestFriend Jadi saya nak bebel pasal sahabat sayaa.

Deena   Perempuan nie sangat caring pasal laki dia, sehari tak jumpa laki dia mesti rindu gilaa. Sampai saya pun tak faham dengan dirie diaa. Dia seorang yang sangat penyayang, dia baik.. baik sangat sangat tersangatlaa baik. Saya tak pernah jumpa kawan sebaik diaa. 

Hanis   Minah nii, dia kalau gelak memang tak boleh berhenti.. Walaupun tak ada apa apa yang lawak dia gelak. Saya sangat tak faham dengan dia, Dia caring.. Baik... And dia selalu jadi orang tengah dalam apa apa masalah saya. 

Amni  Dia tersangatlaa ganas, macam saya XD Tapi dalam hati ada taman, dia baik.. friendly and lawakk. Kadang kalau lepak ngn diaorang kat SMIH, diaorang menari macam Err -.- Saya just gelak je. Dia nii macam.... orang yang tak boleh tengok kawan dia disakiti. Kalau kawan dia disakiti yang fallingnya diaa. Dia yang mempunyai, sifat prihatin dalam dirie diaa. 

Farah  Banat yang sopan, lemah lembut, comel. Dia banyak sangat peminat -.- Peminat dia adalah saya Ceh, joke. Dia niee jenis tak kisah orang ejek dia, hari hari saya ejek dia, dia just say "takpayahla" tuje O.o Kalau saya jadi dia mesti mengamok. Dia pandai jaga emosi, saya suka kawan ngn dia. 

Izzah   Minah nie, hari hari akan datang jumpa saya and cakap dia rindu laki diaa. Dan saya bosan ngn ayat tuh -.- Dia nie, kalau bak menjerittt satu dunia boleh dengarrr.. Tapi dia nie kuat emo, tapi kalau dia emo dia akan senyap. Kalau dia dah tak tahan dia akan marah *jerit* tapi lepas tuh dia gelak. Macam orang gila je saya tengok --'

Fitrah   Dia alim lagi tersangatlaa alim, dia baik. Dia jujur, ahh semualaa. Tapi kadang bak gossip dia join gakk. Dia kalau apa apa rahsia, dia tak suka beritau orang. Maybe dia akan beritau sorang jee, dia sangat pandai jaga rahsia. 

Kak qiela   Kak? Kak qiela keja kat kedai SRIH, and saya sangat rapat dengan dia. Dia macam suka beri nasihat lagi lagi bak ukhuwah, cinta <-- tapi saya malas nak dengar bak tuh. Sporting dengan semua orang, lagi satu amanah.. Jaga kedai SRIH dengan baikk :DD 

Sebenarnya, ramai lagi nak tulis. Tapi AHh *ngantuk* Jadi saya nak tidur dengan kucing saya. Bye bye!

No comments:


 
All Editor Resrved to Hajar. Background credit to Encik Google :3