chocolate bar!

Apa kaitan dengan kasut? err' tapi kasut nie comel.

Yahoo~ assalammualaikum. :] so, saya dah lama tak post. right? i know that -.- cuti, did you know what? saya rindu kat someone nie. who? fyi, dia perempuan k? :D minah tuh nama diaa Deena Akmaliah Yosree my best friend till jannah :) rindu dia tahap super giga *bak kata kakak saya* 

Deena Akmaliah yosree yang comel *takboley itu saya!* yang cool lagi ohsem. I love she verry much! ukhibukifillah abadan abadaa! deen jangan lupa kita tau! 

Budak perempuan nie baru masuk 2011. okay dalam hati *gediknyeminahnie* saya tak tahun kenape saya cakap dia gedik -_- i don't know. dia ramai sangat peminat time tuh.. sebab dia comel. erm.. maybe. jadi saya mula friend ngn dia bila saya masuk group yang bernama year 5 only. tapi sekarang dah tukar nama dah :) Saya awal awal memang ah tak rapat ngn dia. tapi dulu selalu chat kat group tuh. so makin lama makin dekat and dekat. and sampailaa jadi best friend forever! 

tahun lepas, saya tak pernah gaduh dengan dia walaupun sesaat. saya happy kawan ngn dia. dia baik.. and tak pernah buruk sangke dengan dia :DDD and sampai satu tahap memang rapat gila walaupun tak same kelas. rehat same same solat same same. All to together! *happy* tapi... ada satu kejadian yang berlaku. Dia mula rapat ngn sorang minah nie, and minah nie.. selalu cite burok burok pasal saya. Dia kata saya inilaa.. itulaa. and bla bla bla. *bak kata izzah, saya tak tau betul ke tak*

Saya gaduh dengan dia memang gaduh yang betul betul gaduh, pandang muka saya pun macam nak tanak! saya sedih sangat time tuh. macam nakk menangis 10 hari 10 malam tau! saya takde kawan! TT memang lakukan semua sorang sorangg. tapi nasib izzah datang! dia tolong sayaa.. ayuni pun :) tapi saya rasa sedih sngt dia sanggup buat saya camtuh, apa salah saya?! saya pun tak tau. Tapi akhirnye kiteorang baik :DD Jyeahh! happy sangatt. *sujud syukur*

banyak lagi cerita saya dgn dia, dia baik sangat sangat sangat sangat tersangatlaa baik! dia sporting! dia sayang sangat crush dia XD kalau ikotkan memang nak cite semua, tapi this is blog. bukan novel XD 

saya tak tau kenape saya sayang sangat kat diaa, dia just seorang hamba Allah. same seperti saya, tapi dia ada keistimewaan tersendirie... deen, ukhibukifillah. friend till jannah k? kita sayang awak! jangan pernah lupa kita. and paling penting jangan lupa tutup aurat kat sekola tuh! kalau ada time lapang. kita ley jumpe. Saya awak sangat sangat :D Jangan lupa kita yang comel nie! 


No comments:


 
All Editor Resrved to Hajar. Background credit to Encik Google :3